hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Podnikanie

Reklamná agentúra Made by Vaculík má za sebou úspešný rok. Hit z roku '73 pre značku Zlatý Bažant zbiera svetové ocenenia

Kampaň inšpirovaná hitom kapely Boney M a estetikou sedemdesiatych rokov získala ocenenie Epica Awards.

Martina Havranová
15. 12. 2021 17:46 Čas čítania: 0:42
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Sleduj Disrupter, nech ti nič neujde z podnikateľského sveta:
disruptersk na Instagrame
Disrupter SK na LinkedIn
Podnikanie
0
Martina Havranová
15. 12. 2021 17:46
Čas čítania: 0:42

Reklamná agentúra Made by Vaculík má za sebou úspešný rok. Hit z roku '73 pre značku Zlatý Bažant zbiera svetové ocenenia

Kampaň inšpirovaná hitom kapely Boney M a estetikou sedemdesiatych rokov získala ocenenie Epica Awards.

Martina Havranová
15. december 2021, 17:46
Čas čítania: 0:42
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Reklamná agentúra Made by Vaculík si počas decembra za kampaň Hit z roku ’73 pre Zlatý Bažant odniesla medzinárodné ocenenie. „Tohtoročnou bodkou za všetkými oceneniami, ktoré získal náš Hit z roku '73 pre Zlatý Bažant a ktoré si všetky do jedného brutal vážime, je striebro na Epica Awards,“ informuje agentúra vo svojom statuse na Facebooku. Ocenenie Epica udeľujú od roku 1987 a oceňujú ním kreativitu v mediálnych a produkčných spoločnostiach, v dizajnérskych štúdiách a tiež pri fotografii.  

 

Kampaň Hit z roku '73 pre značku Zlatý Bažant.
Kampaň Hit z roku '73 pre značku Zlatý Bažant. Zdroj: reprofoto Youtube/Zlatý Bažant

 

Kampaň agentúry nominovali v kategóriách alkoholické nápoje a humor v reklame. Striebornú cenu si odniesla práve za prvú spomínanú kategóriu. Celosvetové ocenenie si vyslúžila aj vianočná verzia Hitu z roku ’73. Agentúra dostala cenu od prestížneho Art Directors Club of Europe v kategórii výprava a réžia. V kategórii kinematografia a editácia si odniesla striebro. 

 

Kampaň Hit z roku '73 pre Zlatý Bažant je inšpirovaná hitom Rasputin od kapely Boney M. Pôvodný text nahradila agentúra svojím vlastným. Reklamná verzia skladby sa stala hitom a na Youtube má už takmer dva milióny videní a dočkala sa dokonca vlastných cover verzií od fanúšikov.

Upozorniť na chybu - ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: reprofoto Youtube/Zlatý Bažant
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy Podnikanie
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac