Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
18. januára 2022 o 9:30
Čas čítania 6:02
Martina Havranová

Marketér roka Juraj Pobjecký: Kampaň počas Tour de France zviditeľnila slovenskú značku Isadore. Vlani vyvážala do 73 krajín sveta

ROZHOVORY MARKETING PODNIKANIE
Uložiť Uložené

Slovenská značka Isadore vďaka originálnej kampani zaujala počas pretekov Tour de France a vybudovala si celosvetovú klientelu.

Juraj Pobjecký si v decembri vyslúžil ocenenie Marketér roka 2021. Získal ho vďaka kampani pre spoločnosť Isadore, ktorá vyrába oblečenie pre cyklistov. Kampaň zvíťazila aj v najprestížnejšej európskej súťaži efektivity v reklame Euro Effie, priniesla Isadore množstvo nových zákazníkov a značku zvýraznila vo svetovom meradle.


Kampaň Isadore je dôkazom, že správne nastavená komunikácia so zákazníkmi a originalita kampane dokáže posunúť značku míľovými krokmi vpred. „Z môjho pohľadu značkám najviac škodí, ak zostanú sivé, neviditeľné a majú komunikáciu, ktorá nerezonuje alebo nezaujme ľudí,“ hovorí Pobjecký.

Na Disrupteri chceme pravidelne predstavovať inšpiratívnych Slovákov, úspešné slovenské projekty aj firmy a prinášať ti s nimi zaujímavé rozhovory. Ak nás chceš podporiť, staň sa členom klubu REFRESHER+

Stojíte za kampaňou značky Isadore, ktorá zožala celosvetový úspech. Ako vznikala? V Isadore sme riešili problém s akvizíciou nových zákazníkov. Potrebovali sme vytvoriť aktivitu, ktorá by mala jednak väčší zásah na potenciálnych klientov a jednak by bola nejakým spôsobom odlišná. V rámci cyklistiky je veľkým klišé, keď značky v reklamných kampaniach ukazujú makanie a trhanie asfaltu alebo na druhej strane páčivé obrazy ašpiratívnych cyklistov v úchvatnom prostredí.

Juraj Pobjecký sa stal Marketérom roka 2021.
Juraj Pobjecký sa stal Marketérom roka 2021. Zdroj: archív J. Pobjeckého

My sme chceli do kampane dostať silnú emóciu a zrozumiteľnosť, aby sme oslovili aj širšiu cieľovku a bežných používateľov. Ako hovoria odborníci, mierili sme do srdca našej kategórie. Cyklistika je veľmi špecifický šport so svojimi špecifickými nástrahami a my cyklisti sme podľa môjho názoru celkom divní ľudia. Ten pohľad do cyklistiky so všetkými plusmi a mínusmi a tiež humor boli niečo, kde sme našli riešenie, na čom postaviť kampaň.

V kampani ukazujete rôzne špecifické činnosti spojené s cyklistikou. Mali ste aj poradný tím cyklistov, s ktorými ste prešli detaily?

Zakladatelia značky Isadore sú bratia Martin a Peter Velitsovci, ktorí sú bývalí profesionálni cyklisti. Aj pri marketingových pozíciách je preferenciou, aby ľudia jazdili a k cyklistike ako takej mali aspoň základný vzťah. Počas brainstormingu sme sa smiali, lebo všetky činnosti spojené s cyklistikou, ktoré zobrazuje kampaň, aj sami zažívame. Pre mňa bolo dôležité aj to, že v kampani sa našli nielen cyklisti, ktorí jazdia tisíce kilometrov, ale aj ľudia, ktorí majú cyklistiku len ako rekreačné hobby. 


Jednou zo zaujímavostí je, že ste kampaň financovali vďaka zbierke cez crowdfundingovú spoločnosť. Je to dnes bežné? 

Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Skúšobné
0 €
7 dní bezplatne
Prístup ku prémiovým článkom
Najskôr máš predplatné na 7 dní zadarmo a následne od 13. 7. 2025 platíš 5 € raz za 4 týždne
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatného Mám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Je cool čítať s porozumením, je smart dočítať článok zadarmo.
Chcem smart predplatné
Pridaj sa do klubu REFRESHER+

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • O koľko narástli tržby značke Isadore po spustení kampane počas Tour de France. 
  • Na čo cieliť kampaň, ak chcete posilniť značku, ale k dispozícii máte menší rozpočet.
  • Či značkám môže zlá reklama naozaj uškodiť.
  • Kde môžeš získať financie na vytvorenie kampane pre svoju značku.
Dočítať článok
Máš už predplatné?
Prihlásiť sa
Dočítať článok
Poslať sms
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 108865 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Odomknúť cez SMS
Tento článok
Poslať sms Ako to funguje?
Všetky články na mesiac
🤩 Len 1,50€ navyše
POSLAŤ SMS Ako to funguje?
Po odomknutí získaš
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Napr.: Kaliforňan miska podľa vlastného výberu ZDARMA , Lístok ZDARMA na linke Bratislava – Viedeň/Schwechat alebo Životopis za pár minút s Kickresume ZDARMA
Zobraziť všetky (16)
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac