hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Disrupter - Rozhovory

Marketér roka Juraj Pobjecký: Kampaň počas Tour de France zviditeľnila slovenskú značku Isadore. Vlani vyvážala do 73 krajín sveta

Slovenská značka Isadore vďaka originálnej kampani zaujala počas pretekov Tour de France a vybudovala si celosvetovú klientelu.

Martina Havranová
18. január 2022, 9:30 Čas čítania: 6:02
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Disrupter - Rozhovory
0
Martina Havranová
18. január 2022, 9:30
Čas čítania: 6:02

Marketér roka Juraj Pobjecký: Kampaň počas Tour de France zviditeľnila slovenskú značku Isadore. Vlani vyvážala do 73 krajín sveta

Slovenská značka Isadore vďaka originálnej kampani zaujala počas pretekov Tour de France a vybudovala si celosvetovú klientelu.

Martina Havranová
18. január 2022, 9:30
Čas čítania: 6:02
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
Sleduj Disrupter, nech ti nič neujde z podnikateľského sveta:
disruptersk na Instagrame
Disrupter SK na LinkedIn

Juraj Pobjecký si v decembri vyslúžil ocenenie Marketér roka 2021. Získal ho vďaka kampani pre spoločnosť Isadore, ktorá vyrába oblečenie pre cyklistov. Kampaň zvíťazila aj v najprestížnejšej európskej súťaži efektivity v reklame Euro Effie, priniesla Isadore množstvo nových zákazníkov a značku zvýraznila vo svetovom meradle.


Kampaň Isadore je dôkazom, že správne nastavená komunikácia so zákazníkmi a originalita kampane dokáže posunúť značku míľovými krokmi vpred. „Z môjho pohľadu značkám najviac škodí, ak zostanú sivé, neviditeľné a majú komunikáciu, ktorá nerezonuje alebo nezaujme ľudí,“ hovorí Pobjecký.

 

Na Disrupteri chceme pravidelne predstavovať inšpiratívnych Slovákov, úspešné slovenské projekty aj firmy a prinášať ti s nimi zaujímavé rozhovory. Ak nás chceš podporiť, staň sa členom klubu REFRESHER+

 

Stojíte za kampaňou značky Isadore, ktorá zožala celosvetový úspech. Ako vznikala? V Isadore sme riešili problém s akvizíciou nových zákazníkov. Potrebovali sme vytvoriť aktivitu, ktorá by mala jednak väčší zásah na potenciálnych klientov a jednak by bola nejakým spôsobom odlišná. V rámci cyklistiky je veľkým klišé, keď značky v reklamných kampaniach ukazujú makanie a trhanie asfaltu alebo na druhej strane páčivé obrazy ašpiratívnych cyklistov v úchvatnom prostredí.

 

Juraj Pobjecký sa stal Marketérom roka 2021.
Juraj Pobjecký sa stal Marketérom roka 2021. Zdroj: archív J. Pobjeckého

 

My sme chceli do kampane dostať silnú emóciu a zrozumiteľnosť, aby sme oslovili aj širšiu cieľovku a bežných používateľov. Ako hovoria odborníci, mierili sme do srdca našej kategórie. Cyklistika je veľmi špecifický šport so svojimi špecifickými nástrahami a my cyklisti sme podľa môjho názoru celkom divní ľudia. Ten pohľad do cyklistiky so všetkými plusmi a mínusmi a tiež humor boli niečo, kde sme našli riešenie, na čom postaviť kampaň.

 

V kampani ukazujete rôzne špecifické činnosti spojené s cyklistikou. Mali ste aj poradný tím cyklistov, s ktorými ste prešli detaily?

Zakladatelia značky Isadore sú bratia Martin a Peter Velitsovci, ktorí sú bývalí profesionálni cyklisti. Aj pri marketingových pozíciách je preferenciou, aby ľudia jazdili a k cyklistike ako takej mali aspoň základný vzťah. Počas brainstormingu sme sa smiali, lebo všetky činnosti spojené s cyklistikou, ktoré zobrazuje kampaň, aj sami zažívame. Pre mňa bolo dôležité aj to, že v kampani sa našli nielen cyklisti, ktorí jazdia tisíce kilometrov, ale aj ľudia, ktorí majú cyklistiku len ako rekreačné hobby. 


Jednou zo zaujímavostí je, že ste kampaň financovali vďaka zbierke cez crowdfundingovú spoločnosť. Je to dnes bežné? 

Článok pre predplatiteľov REFRESHER+73% článku dočítajú len členovia REFRESHER+ klubu. Pridaj sa k nám a čítaj bez obmedzení.73% článku dočítajú len členovia REFRESHER+ komunity. Pridaj sa k nám a čítaj bez obmedzení.
PRIDAJ SA K PREDPLATITEĽOMUŽ MÁM PREDPLATNÉ: PRIHLÁSIŤ SA
alebo Odomkni článok cez SMS
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 108865 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
POSLAŤ SMS

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • O koľko narástli tržby značke Isadore po spustení kampane počas Tour de France. 
  • Na čo cieliť kampaň, ak chcete posilniť značku, ale k dispozícii máte menší rozpočet.
  • Či značkám môže zlá reklama naozaj uškodiť.
  • Kde môžeš získať financie na vytvorenie kampane pre svoju značku.

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Archív J. Pobjeckého
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy disrupter
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť