Na Slovensko zavíta ruský maloobchodný reťazec. Chce konkurovať výrazne nižšími cenami potravín
Spoločnosť sa bude zameriavať na vysoký obrat, počet položiek rovnakého sortimentu bude nízky. Reťazec Mere chce konkurovať najmä cenou.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Na Slovensko zavíta ruský maloobchodný reťazec. Chce konkurovať výrazne nižšími cenami potravín
Spoločnosť sa bude zameriavať na vysoký obrat, počet položiek rovnakého sortimentu bude nízky. Reťazec Mere chce konkurovať najmä cenou.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Na slovenský trh vstúpi maloobchodná sieť Mere, ktorá sa zameriava na predaj potravinového a nepotravinového sortimentu. Informuje o tom portál Tapweb. Obchody Mere sú pôvodne ruským konceptom, ktorý vznikol ešte v roku 2009, na európskom trhu sa zatiaľ pohybujú len tri roky. Prvé pobočky už otvorili aj v susednom Česku, ešte dôvernejšie pozná reťazec západná Európa a krajiny ako Belgicko, Francúzsko, Taliansko, Nemecko, Poľsko či Španielsko.
Obchodný reťazec Mere sa zameriava na nízke ceny a potraviny, ktoré nepatria medzi najluxusnejšie. „Naše ceny sa pohybujú v nízkom a strednom segmente, prémiový u nás nenájdete. Sme schopní predávať aj výrobky s blížiacim sa dátumom minimálnej trvanlivosti, čomu zodpovedá aj ich cena,“ uvádza manažérka. Na blížiaci sa dátum spotreby vždy patrične upozornia.
Zameriavajú sa aj na vysoký obrat, a teda aj oveľa menší výber.
„Na základe nášho štandardu neposkytujeme zákazníkom príliš veľký výber medzi ponúkanými položkami. Podľa štatistík našich predajní je ideálne mať v sortimente z danej produktovej kategórie dve položky, obe za výhodnú cenu. Tým dosahujeme vysoký obrat tovaru,“ vysvetlila manažérka.
Prednosť chcú dať miestnym dodávateľom. Podiel medzi miestnymi a dovážanými produktmi je približne 70 ku 30 percentám. Obchod bude šetriť na všetkom, napríklad aj na regáloch. Veľa tovaru budú môcť zákazníci nakúpiť priamo z paliet, reťazec si pritom účtuje maržu okolo 15 až 18 %. Mere nemá v pláne platiť si žiadnu reklamu, šetrí aj na marketingu.
Prvé obchody by na Slovensku mali otvoriť začiatkom budúceho roka.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.