hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Podnikanie

Na Slovensko zavíta ruský maloobchodný reťazec. Chce konkurovať výrazne nižšími cenami potravín

Spoločnosť sa bude zameriavať na vysoký obrat, počet položiek rovnakého sortimentu bude nízky. Reťazec Mere chce konkurovať najmä cenou.

Viktor Kniš
8. 2. 2022 12:41 Čas čítania: 0:56
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Sleduj Disrupter, nech ti nič neujde z podnikateľského sveta:
disruptersk na Instagrame
Disrupter SK na LinkedIn
Podnikanie
0
Viktor Kniš
8. 2. 2022 12:41
Čas čítania: 0:56

Na Slovensko zavíta ruský maloobchodný reťazec. Chce konkurovať výrazne nižšími cenami potravín

Spoločnosť sa bude zameriavať na vysoký obrat, počet položiek rovnakého sortimentu bude nízky. Reťazec Mere chce konkurovať najmä cenou.

Viktor Kniš
8. február 2022, 12:41
Čas čítania: 0:56
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Na slovenský trh vstúpi maloobchodná sieť Mere, ktorá sa zameriava na predaj potravinového a nepotravinového sortimentu. Informuje o tom portál Tapweb. Obchody Mere sú pôvodne ruským konceptom, ktorý vznikol ešte v roku 2009, na európskom trhu sa zatiaľ pohybujú len tri roky. Prvé pobočky už otvorili aj v susednom Česku, ešte dôvernejšie pozná reťazec západná Európa a krajiny ako Belgicko, Francúzsko, Taliansko, Nemecko, Poľsko či Španielsko. 

 

Obchodný reťazec Mere sa zameriava na nízke ceny a potraviny, ktoré nepatria medzi najluxusnejšie. „Naše ceny sa pohybujú v nízkom a strednom segmente, prémiový u nás nenájdete. Sme schopní predávať aj výrobky s blížiacim sa dátumom minimálnej trvanlivosti, čomu zodpovedá aj ich cena,“ uvádza manažérka. Na blížiaci sa dátum spotreby vždy patrične upozornia. 

 

Zameriavajú sa aj na vysoký obrat, a teda aj oveľa menší výber.

 

„Na základe nášho štandardu neposkytujeme zákazníkom príliš veľký výber medzi ponúkanými položkami. Podľa štatistík našich predajní je ideálne mať v sortimente z danej produktovej kategórie dve položky, obe za výhodnú cenu. Tým dosahujeme vysoký obrat tovaru,“ vysvetlila manažérka.

Prednosť chcú dať miestnym dodávateľom. Podiel medzi miestnymi a dovážanými produktmi je približne 70 ku 30 percentám. Obchod bude šetriť na všetkom, napríklad aj na regáloch. Veľa tovaru budú môcť zákazníci nakúpiť priamo z paliet, reťazec si pritom účtuje maržu okolo 15 až 18 %. Mere nemá v pláne platiť si žiadnu reklamu, šetrí aj na marketingu. 

 

Prvé obchody by na Slovensku mali otvoriť začiatkom budúceho roka. 

 

 

 

Upozorniť na chybu - ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: TASR/Dano Veselský
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy Podnikanie
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac