hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Podnikanie - Startupy

Slovenská spoločnosť Isadore Apparel získala investíciu 2,1 milióna eur. Značke sa za mesiac podarilo získať záujem 125 investorov

Značke Isadore sa podarilo za jediný rok vyrásť o 36 % a získať prestížnu cenu Euro Effie Awards za reklamu nasadenú počas Tour de France.

Martina Havranová
24. 3. 2022 14:08 Čas čítania: 0:58
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Sleduj Disrupter, nech ti nič neujde z podnikateľského sveta:
disruptersk na Instagrame
Disrupter SK na LinkedIn
Podnikanie - Startupy
0
Martina Havranová
24. 3. 2022 14:08
Čas čítania: 0:58

Slovenská spoločnosť Isadore Apparel získala investíciu 2,1 milióna eur. Značke sa za mesiac podarilo získať záujem 125 investorov

Značke Isadore sa podarilo za jediný rok vyrásť o 36 % a získať prestížnu cenu Euro Effie Awards za reklamu nasadenú počas Tour de France.

Martina Havranová
24. marec 2022, 14:08
Čas čítania: 0:58
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Slovenskej spoločnosti Isadore Apparel, ktorú založili bývalí profesionálni cyklisti Peter a Martin Velitsovci, sa podarilo získať investíciu vo výške 2,1 milióna eur. V poradí už druhé investičné kolo, rovnako ako prvé, bolo na česko-slovenskej investičnej platforme Crowdberry a uzatvorili ho v rekordne krátkom čase. Uplynulý rok značka ukončila s tržbami vo výške takmer 4 milióny eur s medziročným rastom 36 %, počet nových zákazníkov navýšila o tretinu a získala prestížnu cenu Euro Effie Awards za reklamu nasadenú počas Tour de France. 

 

Zakladatelia značky Isadore Martin a Peter Velitsovci.
Zakladatelia značky Isadore Martin a Peter Velitsovci. Zdroj: Isadore

 

Prvotnú investíciu do spoločnosti Isadore Apparel prostredníctvom investičnej platformy Crowdberry poskytli v marci 2020. Investícia pomohla značke spraviť marketingovú stratégiu, ktorá naštartovala rast nových zákazníkov a umožnila etablovanie značky na medzinárodných trhoch. Spoločnosť vďaka kampani zdvojnásobila tržby, má registrovaných zákazníkov z 80 krajín sveta a získala zastúpenie na piatich kontinentoch. 

Zámerom novej investície je upevniť pozíciu značky na západoeurópskych trhoch a pripraviť spoločnosť na vstup zahraničného investora z odvetvia, ktorý by spoločnosti pomohol s expanziou na zámorský a ázijský trh. „Našich investorov presvedčil pokrok spoločnosti za necelé dva roky, množstvo nových zákazníkov a efektívne využitie prvotne získaných finančných prostriedkov. To sa odrazilo v rekordne rýchlej reakcii investorov. Do mesiaca od zverejnenia informácie o spustení kampane sme získali 2,1 milióna eur od približne 125 investorov, medzi ktorými sú aj investori z Nemecka či Holandska. Možnosť podieľať sa na investícii využili aj investori z prvého kola, ktorí zdvojnásobili svoj podiel vo firme,“ približuje Natália Jašková, investičná manažérka Crowdberry. Vďaka spoločnosti Crowdberry získava investíciu aj spoločnosť Refresher.

Upozorniť na chybu - ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Isadore
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy Podnikanie
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac