Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Vyskúšaj predplatné Refresher+ už od 1 € 🥳
24. marca 2022 o 14:08
Čas čítania 0:58
Martina Havranová

Slovenská spoločnosť Isadore Apparel získala investíciu 2,1 milióna eur. Značke sa za mesiac podarilo získať záujem 125 investorov

PODNIKANIE EKONOMIKA INVESTOVANIE STARTUP
Uložiť Uložené

Značke Isadore sa podarilo za jediný rok vyrásť o 36 % a získať prestížnu cenu Euro Effie Awards za reklamu nasadenú počas Tour de France.

Slovenskej spoločnosti Isadore Apparel, ktorú založili bývalí profesionálni cyklisti Peter a Martin Velitsovci, sa podarilo získať investíciu vo výške 2,1 milióna eur. V poradí už druhé investičné kolo, rovnako ako prvé, bolo na česko-slovenskej investičnej platforme Crowdberry a uzatvorili ho v rekordne krátkom čase. Uplynulý rok značka ukončila s tržbami vo výške takmer 4 milióny eur s medziročným rastom 36 %, počet nových zákazníkov navýšila o tretinu a získala prestížnu cenu Euro Effie Awards za reklamu nasadenú počas Tour de France. 

Zakladatelia značky Isadore Martin a Peter Velitsovci.
Zakladatelia značky Isadore Martin a Peter Velitsovci. Zdroj: Isadore

Prvotnú investíciu do spoločnosti Isadore Apparel prostredníctvom investičnej platformy Crowdberry poskytli v marci 2020. Investícia pomohla značke spraviť marketingovú stratégiu, ktorá naštartovala rast nových zákazníkov a umožnila etablovanie značky na medzinárodných trhoch. Spoločnosť vďaka kampani zdvojnásobila tržby, má registrovaných zákazníkov z 80 krajín sveta a získala zastúpenie na piatich kontinentoch. 

Zámerom novej investície je upevniť pozíciu značky na západoeurópskych trhoch a pripraviť spoločnosť na vstup zahraničného investora z odvetvia, ktorý by spoločnosti pomohol s expanziou na zámorský a ázijský trh. „Našich investorov presvedčil pokrok spoločnosti za necelé dva roky, množstvo nových zákazníkov a efektívne využitie prvotne získaných finančných prostriedkov. To sa odrazilo v rekordne rýchlej reakcii investorov. Do mesiaca od zverejnenia informácie o spustení kampane sme získali 2,1 milióna eur od približne 125 investorov, medzi ktorými sú aj investori z Nemecka či Holandska. Možnosť podieľať sa na investícii využili aj investori z prvého kola, ktorí zdvojnásobili svoj podiel vo firme,“ približuje Natália Jašková, investičná manažérka Crowdberry. Vďaka spoločnosti Crowdberry získava investíciu aj spoločnosť Refresher.

Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac