Šéf diskontu Pepco na Slovensku: Vyššia cena rozhodne neznamená udržateľnejší prístup, aj u nás sa snažíme byť ekologickí
Diskont s červeným logom mal posledné roky úspešnejšie ako jeho rivali. Aj napriek pandémii im stále rástol zisk a neutíchol ani hlad po expanzii. Country manažér pre Slovensko a Českú republiku s nami hovoril o ekologizácii aj nízkych cenách.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Šéf diskontu Pepco na Slovensku: Vyššia cena rozhodne neznamená udržateľnejší prístup, aj u nás sa snažíme byť ekologickí
Diskont s červeným logom mal posledné roky úspešnejšie ako jeho rivali. Aj napriek pandémii im stále rástol zisk a neutíchol ani hlad po expanzii. Country manažér pre Slovensko a Českú republiku s nami hovoril o ekologizácii aj nízkych cenách.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Diskonty sú formáty predajní, kde nakúpite veľa za málo. Vedľa veľkonočných dekorácií nájdete kuchynské potreby a o regál ďalej zas detské oblečenie. Na Slovensku sa tešia veľkej obľube.
Zatiaľ čo potravinám kraľuje diskont Lidl, medzi obchodmi s lacným spotrebným tovarom sa vyníma reťazec Pepco. Patrí do holdingu Pepkor z Juhoafrickej republiky a na Slovensku pôsobí od roku 2013.
Za viac než dekádu ani raz nepadli do červených čísel. Zisk sa im podarilo vykúzliť aj počas pandemických rokov, keď museli dočasne zatvoriť viaceré predajne. Dokázali to aj bez e-shopu, ktorý v období lockdownov ťahal príjmy viacerých obchodníkov.
O súčasnosti aj budúcnosti Pepca sme sa rozprávali s country manažérom pre Slovensko a Českú republiku Milanom Drahošom. Ďalšie inšpiratívne rozhovory s podnikateľmi a manažérmi nájdeš na portáli Disrupter. Ak chceš podporiť našu prácu, pridaj sa do klubu Refresher+. Získaš tak prístup ku všetkým exkluzívnym článkom na Refresheri a Disrupteri.
Napriek tomu, že pandémia posledné roky niekoľkokrát zatvorila kamenné predajne, váš zisk bol stále silný. Ako sa vám to podarilo?Zisk nerástol v súlade s očakávaniami, avšak nepopieram, že vzhľadom na situáciu v posledných dvoch rokoch výsledky nie sú zlé. Ide o kombináciu priebežného otvárania nových predajní, vylepšovania a dopĺňania sortimentu a efektívneho hospodárenia v týchto neistých časoch. Spoločným úsilím sa nám s kolegami podarilo prispôsobiť prevádzkové aj personálne náklady aktuálnym obmedzeniam a navyše sme aktívne využívali dostupné schémy pomoci.
O aký sortiment je stabilne najväčší záujem?
V rámci nášho sortimentu patria k najpopulárnejším kategóriám odevy pre deti, dámy a rôzne potreby do domácnosti.
Keď ste na Slovensko prichádzali, videli ste priestor pre 80 predajní. V roku 2019 ste otvárali už stú prevádzku. Ako to vidíte teraz?
Naďalej pokračujeme v expanzii. Aktuálne máme už viac ako 130 predajní a pevne verím, že pôvodný odhad minimálne zdvojnásobíme.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Ako reťazec predchádza zdražovaniu.
- Ako pristupujú k ekologizácii.
- Prečo zatiaľ neotvorili e-shop.
- Čím inšpirujú iné krajiny, kde Pepco pôsobí.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.