hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Máme pre teba nový spravodajský portál!prezrieť
Ekonomika a financie

Volkswagen radikálne zníži počet vyrábaných modelov. Automobilka sa chce sústrediť na prémiové vozidlá

Nová stratégia Volkswagenu je znakom hlbokých zmien v automobilovom sektore.

Martina Havranová, TASR
6. 4. 2022 14:32 Čas čítania: 0:48
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Volkswagen radikálne zníži počet vyrábaných modelov. Automobilka sa chce sústrediť na prémiové vozidlá
Zdroj: TASR
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
Sleduj Disrupter, nech ti nič neujde z podnikateľského sveta:
disruptersk na Instagrame
Disrupter SK na LinkedIn
Ekonomika a financie
0
Martina Havranová
TASR
6. 4. 2022 14:32
Čas čítania: 0:48

Volkswagen radikálne zníži počet vyrábaných modelov. Automobilka sa chce sústrediť na prémiové vozidlá

Nová stratégia Volkswagenu je znakom hlbokých zmien v automobilovom sektore.

Martina Havranová
TASR
6. apríl 2022, 14:32
Čas čítania: 0:48
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Volkswagen radikálne zníži počet vyrábaných modelov. Automobilka sa chce sústrediť na prémiové vozidlá
Zdroj: TASR

Nemecká automobilová skupina Volkswagen plánuje počas nasledujúcej dekády zredukovať počet modelov so spaľovacím motorom aj za cenu nižšieho objemu predaja. V ďalšom období sa chce zamerať na výrobu ziskovejších prémiových vozidiel.

Výrobná linka v bratislavskom Volkswagene.
Výrobná linka v bratislavskom Volkswagene. Zdroj: TASR

 

Podľa finančného riaditeľa automobilky Arna Antlitza nie je kľúčovým cieľom rast predaja, ale zameriavanie sa skôr na kvalitu a marže než na objem a podiel na trhu.

 

Koncern Volkswagen zníži v priebehu nasledujúcich ôsmich rokov v Európe svoj sortiment benzínových a naftových áut o 60 %. Pozostáva najmenej zo 100 modelov rozmiestnených medzi niekoľkými značkami.

 

Nová stratégia Volkswagenu má byť podľa Financial Times znakom hlbokých zmien v automobilovom sektore, ktorý sa celé dekády snažil zvýšiť zisky predajom väčšieho množstva áut každý rok, aj keď si to vyžadovalo výrazné zľavy.

 

Bývalý generálny riaditeľ skupiny Volkswagen Martin Winterkorn, ktorý odstúpil pre škandál s emisiami naftových motorov, si dal za cieľ poraziť Toyotu a General Motors a dosiahnuť, aby sa Volkswagen do roku 2018 stal najväčším predajcom áut z hľadiska počtu predaja nových vozidiel.

     

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: tasr, ft.comNáhľadový obrázok: TASR
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy ekonomika a financie
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.