Roky bola bankárkou, no chcela zmenu. Katarína Sásiková založila značku exkluzívnych lodičiek, predávajú sa viac, než čakala
Zakladateľka značky Catherine Mulier pracovala najskôr 15 rokov v bankovníctve. Pred dvomi rokmi sa jej podarilo rozbehnúť módnu značku, ktorá bola ekonomicky sebestačná aj napriek tomu, že ju uviedla na trh tesne pred tvrdým lockdownom v roku 2020.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Roky bola bankárkou, no chcela zmenu. Katarína Sásiková založila značku exkluzívnych lodičiek, predávajú sa viac, než čakala
Zakladateľka značky Catherine Mulier pracovala najskôr 15 rokov v bankovníctve. Pred dvomi rokmi sa jej podarilo rozbehnúť módnu značku, ktorá bola ekonomicky sebestačná aj napriek tomu, že ju uviedla na trh tesne pred tvrdým lockdownom v roku 2020.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Pred vznikom značky Catherine Mulier pracovala Katarína Sásiková viac ako 15 rokov v bankovníctve. Vo vtedy rozbiehajúcej sa J&T Banke mala na starosti tvorbu produktov a nastavovanie služieb pre privátne bankovníctvo. „Nastavovala som celkovú kvalitu služieb pre privátnych klientov. Do J&T Banky som nastúpila už po vysokej škole a postupne som videla celý jej vývoj a nárast na odbore privátneho bankovníctva,“ hovorí Katarína.
Rastom banky rástlo aj jej portfólio, v ktorom sa neskôr zameriavala na službu family office, ktorej súčasťou bolo spravovanie celého rodinného majetku klientov a zahŕňalo napríklad aj otázky dedičstva alebo nástupníctva. „Baví ma fáza rozbehu. Udržiavacia fáza nie je veľmi pre mňa. Je v nej menej kreativity ako na začiatku. Dohliadala som na to, aby klient dostával kvalitne nastavené služby, a v čase, keď v banke už všetko fungovalo ako malo, začala som cítiť potrebu niekam sa posunúť. V tom čase som odchádzala na druhú materskú a v hlave sa mi začala jasne tvoriť predstava, čo by som chcela robiť,“ pokračuje.
Na biznisovej podstránke Disrupter pravidelne píšeme o zaujímavých príbehoch zo slovenského podnikateľského prostredia. Ak ťa zaujíma svet ekonomiky a podnikania, staň sa členom klubu Refresher+ a dostaň sa k neobmedzenému obsahu.
Katarína počas celej svojej kariéry v banke denne nosila lodičky a sama vedela, že hoci je módny trh plný trendov, zohnať nadčasovú klasiku, v ktorej navyše nebolia nohy, je často náročné. Prvý nápad na založenie značky vznikol počas prehliadok Fashion Live v roku 2016, kde si všimla, že množstvo dizajnérskych outfitov rušila práve zle zvolená obuv.
Ďalším argumentom, ktorý hral v prospech založenia vlastnej značky topánok, bol fakt, že v rámci lokálnej módy v tom čase neexistoval takmer žiadny výrobca, ktorý by sa špecializoval na lodičky. „Vedela som, že niečo také mi na trhu chýba. Navyše, keď som sa rozprávala s rôznymi dizajnérmi, často spomínali, že klientky hľadajú vhodné topánky k ich modelom a oni im nemajú čo ponúknuť,“ pokračuje Katarína.
Chcela som, aby si klientky vytvorili isté alter ego, že ak si obujú lodičky, budú sa cítiť a robiť rozhodnutia ako Catherine Mulier a najmä budú mať silu ich všetky ustáť.
Dôležitým krokom pri zakladaní novej značky je výber správneho mena. Vo svete módy je najčastejším spôsobom, ak dizajnér jednoducho pomenuje značku podľa seba. „Ja som chcela niečo univerzálnejšie, nadčasové, čo by sa dalo používať mimo Slovenska. Catherine v názve je podľa môjho krstného mena Katarína. Hľadala som vhodné priezvisko a našla som slovo Mulier, čo v latinčine znamená žena/ženský,“ vysvetľuje zakladateľka.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Koľko trvá výroba luxusných lodičiek.
- Ako sa lodičky dostali k prezidentke Zuzane Čaputovej.
- Koľko párov denne sa musí predať, aby bolo značka ekonomicky sebestačná.
- Z koľkých unikátnych komponentov sa skladajú lodičky Catherine Mulier.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.