Amazon už nie je najcennejšou značkou na svete. Na vrchol rebríčka sa dostal Apple s hodnotou 947 miliárd dolárov
Hodnota značky Apple sa za posledný rok zvýšila o 55 %.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Amazon už nie je najcennejšou značkou na svete. Na vrchol rebríčka sa dostal Apple s hodnotou 947 miliárd dolárov
Hodnota značky Apple sa za posledný rok zvýšila o 55 %.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Rebríček Kantar Brandz už pravidelne zostavuje rebríček najcennejších značiek sveta. Podľa rebríčka je aktuálne najcennejšou značkou sveta Apple s hodnotou 947 miliárd dolárov. Značke sa podarilo posilniť za jediný rok o 55 % a zosadiť z vrcholu Amazon, ktorý rebríčku kraľoval tri roky. Firmu Jeffa Bezosa tento rok predbehol aj Google s rastom o 79 %, informuje portál e15.cz.
Najcennejšie značky sveta:
1. Apple | hodnota 947 miliárd USD |
2. Google | hodnota 817 miliárd USD |
3. Amazon | hodnota 706 miliárd USD |
4. Microsoft | hodnota 611 miliárd USD |
5. Tencent | hodnota 214 miliárd USD |
6. McDonald's | hodnota 197 miliárd USD |
7. Visa | hodnota 191 miliárd USD |
8. Facebook | hodnota186 miliárd USD |
9. Alibaba | hodnota 169 miliárd USD |
10. Louis Vuitton | hodnota 124 miliárd USD |
Hodnotu značky Amazon sa za posledný rok podarilo zvýšiť len o 3 %. V prvej päťke sa ďalej umiestnil Microsoft s hodnotou 611 miliárd dolárov a čínska nadnárodná akciová spoločnosť Tencent, ktorej firmy sa špecializujú na vývoj umelej inteligencie, softvérov, internetových služieb a médií, s hodnotou 214 miliárd dolárov.
V prvej desiatke sa ešte nachádzajú značky McDonald’s, Visa, Facebook, Alibaba a Louis Vuitton, ktorá je zároveň jedinou európskou značkou v rebríčku. Jej umiestnenie je prelomové, keďže na prvých desiatich priečkach sa nepodarilo umiestniť žiadnej európskej značke už od roku 2010.
Najvýraznejší medziročný nárast o 88 % sa podaril klenotníckej značke Cartier a značke Youtube o 83 %. Najúspešnejším nováčikom rebríčka je energetická spoločnosť Saudi Aramco, ktorá sa prvýkrát v rebríčku umiestnila hneď na 16. mieste.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.