hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Podnikanie

Refresher získal investíciu takmer 2 milióny eur. Plánuje vstup na nový trh

Investičný kapitál pochádza od súkromných investorov platformy Crowdberry a strategického investora z mediálneho prostredia, spoločnosti Central Media Group.

Martina Havranová
24. 6. 2022 17:39 Čas čítania: 0:56
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Refresher získal investíciu takmer 2 milióny eur. Plánuje vstup na nový trh
Zdroj: REFRESHER
Sleduj Disrupter, nech ti nič neujde z podnikateľského sveta:
disruptersk na Instagrame
Disrupter SK na LinkedIn
Podnikanie
2
Martina Havranová
24. 6. 2022 17:39
Čas čítania: 0:56

Refresher získal investíciu takmer 2 milióny eur. Plánuje vstup na nový trh

Investičný kapitál pochádza od súkromných investorov platformy Crowdberry a strategického investora z mediálneho prostredia, spoločnosti Central Media Group.

Martina Havranová
24. jún 2022, 17:39
Čas čítania: 0:56
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Refresher získal investíciu takmer 2 milióny eur. Plánuje vstup na nový trh
Zdroj: REFRESHER

Portál Refresher získal investíciu v hodnote takmer dvoch miliónov eur od súkromných investorov slovenskej investičnej platformy Crowdberry a maďarskej mediálnej spoločnosti Central Media Group. Kapitál z investície plánuje využiť najmä na zrýchlenie expanzie na českom trhu a chce tiež vstúpiť na ďalšie stredoeurópske trhy s cieľom vybudovať lifestylový mediálny portál na medzinárodnej úrovni. Okrem vstupu na nový trh chce Refresher rozširovať svoj obsah a posilniť svoj tím.

 

Nové priestory spoločnosti Refresher v Bratislave.
Refresher office Bratislava. Zdroj: Refresher/Ivan Koribanič

 

Slovenská a česká verzia Refresheru má dokopy 3 milióny unikátnych používateľov a funguje aj na doméne .com v anglickej verzii. Rok 2022 spoločnosť odštartovala s rekordnými tržbami, ktoré v kvartálnom porovnaní vzrástli medziročne o 104 %, a presťahovala sa do nových priestorov.

 

Refresheru sa darilo aj v predchádzajúcom roku 2021, keď firma dosiahla tržby na úrovni 1,8 milióna eur a medziročne vyrástla o 77 %. „Som nesmierne rád, že sa ku hlasu modernej generácie pridalo niekoľko lokálnych súkromných investorov a aj jeden strategický zo zahraničia. Aj vďaka investícii budeme vedieť pokračovať v raste, skvalitňovaní obsahu, inšpirovaní, edukácii a zabávaní našej cieľovej skupiny na Slovensku, v Česku a na ďalších trhoch,“ hovorí Gábor Boros, CEO a zakladateľ Refresheru.

 

Nové priestory spoločnosti Refresher v Bratislave.
Refresher office Bratislava. Zdroj: Refresher/Ivan Koribanič

 

Podľa investičného manažéra platformy Crowdberry Jakuba Bachratého ide o investične jedinečný prípad spojenia kapitálu súkromných investorov a strategického investora, s ktorým Refresher získa nielen cenné skúsenosti, ale aj partnera na vstup na nové trhy. Zároveň ide aj o ojedinelý prípad, keď sa aj pre súkromných investorov otvorila možnosť stať sa spolumajiteľmi mediálnej značky.

Upozorniť na chybu - ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: REFRESHER
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy Podnikanie
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac