Na svete sú elektronické kontaktné šošovky ako z Black Mirroru. Ako prvý ich vyskúšal CEO firmy Mojo Vision, ktorá ich vytvorila
Ľudia by vďaka šošovkám mohli získať superschopnosti, napríklad vidieť v tme alebo do veľkej diaľky.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Na svete sú elektronické kontaktné šošovky ako z Black Mirroru. Ako prvý ich vyskúšal CEO firmy Mojo Vision, ktorá ich vytvorila
Ľudia by vďaka šošovkám mohli získať superschopnosti, napríklad vidieť v tme alebo do veľkej diaľky.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Chytré kontaktné šošovky kalifornského startupu Mojo Vision vyskúšal prvý človek. Bol ním samotný CEO Drew Perkins. Informoval o tom portál Freethink. Šošovky majú umožniť sledovanie rozšírenej reality (AR) v celkom novom rozmere a dodať ľuďom superschopnosti, ako napríklad vidieť v tme alebo do veľkej diaľky.
Mojo Vision vyvíjal špeciálnu šošovku od roku 2015. Predstavil viacero prototypov, no až tento si prvýkrát našiel aj svojho nositeľa. Vyzerá ako kombinácia klasickej kontaktnej šošovky a mikročipu. Podľa Perkinsa bolo vyskúšanie šošoviek inšpirujúcim zážitkom: „Doslova vidieť budúcnosť mi zobralo z úst všetky slová.“
Startup teraz posúva šošovky na klinické testovanie, aby získal povolenie od americkej Správy potravín a liečiv (FDA).
Rozšírená realita na rozdiel od VR nenahrádza reálny svet, ale dopĺňa ho digitálnym grafickým obsahom, ktorý sa zobrazuje ako ďalšia vrstva. Vďaka nej budeme môcť čítať správu bez toho, aby sme zapli mobil, alebo vidieť navigáciu priamo pred očami.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.