Najvplyvnejším CEO na slovenskom LinkedIne je Michal Meško, tvrdí štúdia. Portál zmapoval viac ako tisíc profilov šéfov firiem
Dôležitejšia ako počet sledovateľov je ich aktivita. Vysoký počet neaktívnych followerov znižuje potenciál organického šírenia postov
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Najvplyvnejším CEO na slovenskom LinkedIne je Michal Meško, tvrdí štúdia. Portál zmapoval viac ako tisíc profilov šéfov firiem
Dôležitejšia ako počet sledovateľov je ich aktivita. Vysoký počet neaktívnych followerov znižuje potenciál organického šírenia postov
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Najvplyvnejším CEO na slovenskom LinkedIne je šéf siete kníhkupectiev Martinus Michal Meško. Vyplýva to z analýzy portálu Data on steroids. Kľúčová bola takzvaná celková mediálna hodnota, ktorá zohľadňuje výkon v kľúčových parametroch, ako je počet followerov, aktivita postovania, výška engagementu či počet videní.
Hodnotu Michala Meška vyčíslil portál na 59 002 eur. Druhé miesto obsadil Maroš Chovan, výkonný riaditeľ Solar Company (26 233 eur) a tretie CEO Slovenskej sporiteľne Peter Krutil (19 873 eur).
Portál najprv zmapoval viac ako tisíc CEO, generálnych manažérov, managing directorov a rovnocenné pozície. Kritériom, aby sa líder dostal do výberu, bola pôsobnosť na Slovensku vo firme, ktorá má aspoň 20 zamestnancov. Mali mať minimálne 800 sledovateľov a za mesiac museli publikovať aspoň jeden post.
Do užšieho výberu postúpilo 100 profilov, pri ktorých analyzovali mediálny výtlak ich komunikácie 12 mesiacov (od septembra 2021 do augusta 2022).
Zistili, že z hľadiska aktivity postovania tvoria najväčšiu skupinu (až 56 %) CEO, ktorí publikujú 2 až 5 postov za mesiac. Menej ako tretina (30 %) pridala mesačne len jeden príspevok.
Viac ako polovica všetkých analyzovaných postov získala veľmi nízky počet lajkov a komentárov a ich priemerný engagement nepresiahol 1 %.
1. Michal Meško
2. Maroš Chovan
3. Peter Krutil
4. Juraj Jurčík
5. Milín Kanuščák
6. Juraj Gago
7. Andreas Truls
8. Peter Augustinič
9. Richard Strapko
10. Andrej Zaťko
Veľa followerov neznamená virálnosť
Najviac sledovateľov na LinkedIne mala v čase pozorovania CEO spoločnosti Profesia Ivana Molnárová, ktorá jediná presiahla hranicu 10-tisíc. Hneď za ňou sa umiestnil Michal Meško (9 276 followerov) a Peter Augustinič (9 080 followerov).
Dôležitejšia je však ich aktivita. Vysoký počet neaktívnych followerov podľa portálu znižuje potenciál organického šírenia postov. Posielanie žiadosti o spojenie bez reálneho vzťahu alebo automatické akceptovanie žiadosti zo strany obchodných zástupcov, či softvér developerov z Indie môže v konečnom dôsledku dosah komunikácie znížiť.
Najviac aktívni v postovaní boli z top 100 CEO Kami profit Milín Kanuščák, Maroš Chovan a Werner Mueller-Veith (Photoneo). Priemerný počet reakcií na jeden príspevok bol však najvyšší u Michala Meška (662), developera Milana Dubca (228) a Juraja Jurčíka, CSO Generali Slovakia (219).
Meško, Jurčík a Dubec mali zároveň najvirálnejšie posty. Tie od CEO Martinusu sa v priemere zobrazili vyše 38-tisíc používateľom.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.