Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
19. októbra 2022 o 13:54
Čas čítania 1:15
Adam Novosad

Na Slovensko príde nový reťazec Action, ktorý má vyše tisíc produktov za menej ako 1 euro. Chce byť konkurenciou pre Pepco a Kik

PODNIKANIE MALOOBCHOD OBCHODY SPRÁVY Z DOMOVA
Uložiť Uložené

Holandský diskontný reťazec otvorí prvú predajňu v Bratislave.

Na slovenský trh sa chystá vstúpiť diskontný obchod Action. Populárny reťazec, ktorý predáva tisícky produktov bežnej spotreby, dnes má viac ako dvetisíc obchodov po celej Európe. Action pred dvoma rokmi otvoril svoju prvú predajňu v Českej republike a teraz po úspechu u susedov vstupuje na Slovensko, informovali Hospodárske noviny.

Svoju prvú predajňu na Slovensku chce Action otvoriť už budúci rok v Bratislave. „Action je najrýchlejšie rastúci nepotravinový diskont v Európe. Sme hrdí na to, že ponúkame dobré a prekvapivé produkty každodennej spotreby za veľmi nízke ceny,“ píše obchod na svojom webe.

„Nájdete u nás širokú a obmieňajúcu sa ponuku viac ako 6 000 kvalitných produktov v 14 kategóriách,“ vysvetľuje Action na svojom webe. „Od budúceho roka chceme vstúpiť na slovenský trh, takže hľadáme vhodných kandidátov na prácu u nás a možno ste nimi práve vy,“ píše v inzeráte hľadajúcom vedúcich do bratislavskej predajne.

Diskontný reťazec chce prvú predajňu otvoriť budúci rok v Bratislave.
Diskontný reťazec chce prvú predajňu otvoriť budúci rok v Bratislave. Zdroj: Action

Až 1 500 produktov za menej ako 1 euroSortiment produktov je v Actione naozaj lacný. Obchod na oficiálnom webe, ktorý je už dostupný v slovenčine, hovorí, že viac ako 1 500 produktov v ponuke má cenu nižšiu ako 1 euro a drvivá väčšina produktov stojí menej ako 5 eur. Každý týždeň v predajniach pribudne 150 nových produktov.

Action chce svojím sortimentom konkurovať najmä značkám ako Pepco a Kik, ktoré sú už na slovenskom trhu dlhoročnými stálicami. Aj keď je to primárne nepotravinový diskont, v skutočnosti v obchode kúpiš aj snacky, sladkosti a nápoje. V obchode nájdeš produkty každodennej spotreby ako rôzne doplnky do bytu a menší nábytok či najrôznejšie oblečenie.

Značka svoje produkty rozdeľuje do 14 kategórií ako multimédiá, domácnosť, záhrada, pranie, šport, oblečenie, dekorácie, hračky či osobná starostlivosť a domáci miláčikovia.

Zatiaľ nie je jasné, kde v Bratislave plánuje Action otvoriť svoju prvú prevádzku. Spoločnosť aktuálne hľadá manažment novej bratislavskej predajne, ktorý podľa inzerátu bude väčšinu pracovného času tráviť priamo v predajni a v kancelárii strávi len minimum svojho času.

Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac