hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Podnikanie

Na Slovensko príde nový reťazec Action, ktorý má vyše tisíc produktov za menej ako 1 euro. Chce byť konkurenciou pre Pepco a Kik

Holandský diskontný reťazec otvorí prvú predajňu v Bratislave.

Adam Novosad
19. 10. 2022 13:54 Čas čítania: 1:15
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Sleduj Disrupter, nech ti nič neujde z podnikateľského sveta:
disruptersk na Instagrame
Disrupter SK na LinkedIn
Podnikanie
0
Adam Novosad
19. 10. 2022 13:54
Čas čítania: 1:15

Na Slovensko príde nový reťazec Action, ktorý má vyše tisíc produktov za menej ako 1 euro. Chce byť konkurenciou pre Pepco a Kik

Holandský diskontný reťazec otvorí prvú predajňu v Bratislave.

Adam Novosad
19. október 2022, 13:54
Čas čítania: 1:15
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Na slovenský trh sa chystá vstúpiť diskontný obchod Action. Populárny reťazec, ktorý predáva tisícky produktov bežnej spotreby, dnes má viac ako dvetisíc obchodov po celej Európe. Action pred dvoma rokmi otvoril svoju prvú predajňu v Českej republike a teraz po úspechu u susedov vstupuje na Slovensko, informovali Hospodárske noviny.

 

Svoju prvú predajňu na Slovensku chce Action otvoriť už budúci rok v Bratislave. „Action je najrýchlejšie rastúci nepotravinový diskont v Európe. Sme hrdí na to, že ponúkame dobré a prekvapivé produkty každodennej spotreby za veľmi nízke ceny,“ píše obchod na svojom webe.

 

„Nájdete u nás širokú a obmieňajúcu sa ponuku viac ako 6 000 kvalitných produktov v 14 kategóriách,“ vysvetľuje Action na svojom webe. „Od budúceho roka chceme vstúpiť na slovenský trh, takže hľadáme vhodných kandidátov na prácu u nás a možno ste nimi práve vy,“ píše v inzeráte hľadajúcom vedúcich do bratislavskej predajne.

 

Diskontný reťazec chce prvú predajňu otvoriť budúci rok v Bratislave.
Diskontný reťazec chce prvú predajňu otvoriť budúci rok v Bratislave. Zdroj: Action

 

Až 1 500 produktov za menej ako 1 euroSortiment produktov je v Actione naozaj lacný. Obchod na oficiálnom webe, ktorý je už dostupný v slovenčine, hovorí, že viac ako 1 500 produktov v ponuke má cenu nižšiu ako 1 euro a drvivá väčšina produktov stojí menej ako 5 eur. Každý týždeň v predajniach pribudne 150 nových produktov.

Action chce svojím sortimentom konkurovať najmä značkám ako Pepco a Kik, ktoré sú už na slovenskom trhu dlhoročnými stálicami. Aj keď je to primárne nepotravinový diskont, v skutočnosti v obchode kúpiš aj snacky, sladkosti a nápoje. V obchode nájdeš produkty každodennej spotreby ako rôzne doplnky do bytu a menší nábytok či najrôznejšie oblečenie.

 

Značka svoje produkty rozdeľuje do 14 kategórií ako multimédiá, domácnosť, záhrada, pranie, šport, oblečenie, dekorácie, hračky či osobná starostlivosť a domáci miláčikovia.

 

Zatiaľ nie je jasné, kde v Bratislave plánuje Action otvoriť svoju prvú prevádzku. Spoločnosť aktuálne hľadá manažment novej bratislavskej predajne, ktorý podľa inzerátu bude väčšinu pracovného času tráviť priamo v predajni a v kancelárii strávi len minimum svojho času.

Upozorniť na chybu - ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: 3i Group
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy Podnikanie
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac